tirsdag 18. november 2008

Shop til you drop

Jeg har funnet ut at det ikke går an å bli lei shopping. Virkelig. I hele går gikk jeg rundt på Macy's etter skolen. Det er et enormt kjøpesenter med en haug av etasjer fordelt i flere bygg. Tipper det tar en uke å gå igjennom alt! Du bare går og går og går og kommer aldri til døra. Butikker overalt, i tillegg er det salgsalgsalg <3 Jeg fant DKNY jeans til 12 dollar! Det vil si 90 kroner! De ble lett med hjem, i tillegg en del gensere.

I dag etter skolen var Tommy og jeg på Century 21.
"New York's best kept secret" som de reklamerer med. Gucci, Prada, Juicy Couture, DKNY og Calvin Klein og resten av de der. Alle mulige merker til veeeldig nedsatte priser. Så forreste Morten Gamst Pedersen! Også et enormt sted - veldig overcrowded. Kjøpte to par olabukser, sko, lue, skinnhansker, clutchveske og tidenes diggeste fleesebukse med South Park på! <3

Dette er shoppeuka mi! De to neste må tilbringes bak bøker. Her snakker vi ikke skippertak før eksamen, vi snakker kaptein-tak, lastebil-tak, tanks-tank, bulldozer-tak! Etter skolen i morgen skal jeg til frisøren (endelig) og så på musikal; Spring Awakening, som visstnok skal være veldig bra. På torsdag skal jeg på enda et show, som jeg ikke klarer å uttale engang, men det skal visst være
S - Y - K - T. Du står oppreist i ca. en time, inne i en stor hall, så er det type techno-party og mange scener, folk som danser og flyr i lufta mens det regner innendørs. Ja, noe sånt! Jeg gleder meg vaffal.


I går holdt Shabana Rehman foredrag på skolen vår. Makan til kul dame! Ho har starta stand up show her, og snakka om..ja, alt mulig. Om sæ sjæl og livet og, ja. Gøy varre, og lærerrikt!

Men nå; vaskeriet.