fredag 14. november 2008

Hurra for deg som fyller ditt år..

..ja deg vil jeg gratulere!

Lillebror har bursdag i dag. Stor har han blitt gett! Jeg vurderte å bestille et syngende blomsterbud hjem på døra. Men det var så dyrt - 1600 NOK, så måtte droppe det. Men det er tanken som teller, right? :) Du får gave når jeg kommer hjem!

I love fridays <3 evnt FRIdager. I kveld er det Pacha! Femetasjes-stedet som har hårspray på do og dansende damer i dusjer på dansegulvet. Stedet hvor jeg har vært èn gang før, som jeg blogget om og ga tittelen "tidenes natt". Håper denne kvelden blir like
F - E - T.

Fedde Le Grande skal svinge svinge fingra på DJ-bordet. Put your hands up for Detroit og Let me think about it!


Ha en knallhelg - det skal vaffal jeg!
_____________
S m a s k <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Takk - Jeg har vært stor lenge jeg.
Hilsen
ULF

Tina Marie sa...

Og nok et forsinket gratulerer fra Slovakia ;)