søndag 2. november 2008

Omega 3 ut av magen

I natt hadde jeg en drøm som virket så ekte, så ekte. Jeg hadde et hull i magen, type pistolskudd, nede til venstre. Ut fra dette hullet kom det omega 3-kapsler. Alle omega 3-kapslene jeg har svelget helt siden jeg var liten måtte jeg grave ut fra hullet. Fordi jeg ikke hadde klart å fordøye kapslene, noen gang. Æææh, drømmetyder vær så snill?

Gårsdagen, nok en vellykket halloween-fest. Vorsa i Brooklyn as usual og slang oss på subben mot Manhattan. Vi dro på en fest i 7-etasje etellerannet sted. Et record studio hadde en liten intim og koselig halloween-fest. Utrolig kult og stilig, retten og sletten. Type kunstaktig sted med kule folk. Snakket med en advokat med sølvfarga glitterparykk. Spiste kaffedrops. Og lo masse. Fredrik i samtale med en fra Serbia: - Oh, so you're from Serbia, Serbia Hercegovina?

Kom hjem, gikk i dusjen som vanlig, ramla overende og klarte å rive ned dusjforhenget (som vanlig?)

I morgen får vi tilbake mid-term i american topics. Æææ.

Ingen kommentarer: