mandag 20. oktober 2008

Ferdig med høstferie lix

Ooof, i dag vare hardt å stå opp gett! Sovna 5 i natt, og måtte slumre i tre kvarter før jeg klarte å stå opp 08.45. Dagen begynte tungt, MEN interessant med menneskerettigheter. Jeg savner det der fra barneskolen: "hvordan har ferien vært? hva har du gjort da? hva var det beste med ferien?". Nå er det liksom bare rett på sak nå. Så hadde jeg pause i 3 timer før neste time, så da dro jeg til 103 st. for å si hejdå til Andreas, Mia og Ac. Bortsett fra brødskive med makrellitomat, gledet de seg ikke så veldig til å dra hjem til Halden igjen..

Så back to school for å få utlevert mid-term i American Topics. Fire oppgaver om diskriminering, politikk og U.S. Government. Hjemmeeksamen, så det er digg, som skal leveres på fredag. Men neste mandag igjen skal jeg levere en oppgave i ex.phil. Heavy shit, men årnær sæ alltid.

IPod Touch blir btw bare mer og mer genial. Og ikke før nå har jeg skjønt hva Podcast erfornoe. Jeg kan få Dagsrevyen på Ipoden! Serier fra Discovery Channel! Ylvis-brothers vs. isopor! Lydbøker! DET er Subway-underholdning det <3

Nå skal jeg straks in da Brooklyn-hood and eat some dinner. SÅ skal jeg begynne på mid-term :)

Smask

Ingen kommentarer: