onsdag 10. september 2008

Hallåå

En svart Samsung med klapplokk er nå min! Gratis for meg med samtaler FRA Norge, men himla dyrt for deg.
001 9173555307. De tre første talla er retningsnummeret (tror jeg)! Husk bare klokkeforskjellen -> sjekk lenger ned. I dag var det shopping igjen: Svart dressjakke, øredobber, stor svart skinnveske, litt kjedelig skolesaker og et kult armbånd blant annet. New York Fashion week er i gang! Høye og tynne modeller med gigantsolbriller og høye hæler fyker rundt. Dritmye kule klær å se på! Og speiding etter kjente folk..i programmet sto det at Oprah skulle komme! Etter å ha venta en goood stund gadd vi ikke mer. Dårlig med Oprah, men modeller og designere så vi jo (tror jeg så Donatella Versace). Kult varre uansett! I morgen er det skole. Menneskerettigheter, filosofi (ex.phil) og american topics (amerikansk historie de siste 20 årene) studerer jeg. Gruer meg til filosofien (fordi jeg tenker derfor er jeg og fordi jeg lever så har jeg sjel - ehhhh), men de andre fagene virker spennende! Skolen ligger på Manhattan i nærheten av Soho. Høy, fancy bygning med svingdører i inngangen og "Metropolitan College of New York" på skiltet. Meg og resten av Brooklyn bitches-crewet + noen til første skoledag:





Nå er det snart leggetid her i New York, mens dere hjemme mest sannsynligvis har lagt dere for lenge siden. I natt våkna Ella av at jeg snakka/lo i søvne. Plutselig reiste jeg meg opp, sa "tuuusen takk", fnisa litt, og la meg ned igjen. Litt etterpå sa jeg "hmm, interessant". Haha, bra Camilla!

Håper alt går bra hjemme!

Klemz Camz <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Det er bare å glede seg til ex.phil, du siterer jo (nesten) allerede "Cogito, ergo sum" - Decartes.
Det ser varmt ut i storbyen! Tipper du savner høsten i Norge med regn og vind.