tirsdag 9. september 2008

Good morning, New York!

Hællæ godtfolk <3


Nå har jeg vært her en uke, og det er jævli genialt. Høye bygninger, gule taxier, trafikklys overalt, lotsof butikker, masse masse mennesker og klasserom i 12. etasje, så jeg får dotter i øra når jeg tar heisen.

Etter 10 klin like msn-samtaler fant jeg (eller Hildegunn) ut at jeg burde skrive blogg. Så slipper jeg å copy-paste alle samtalene mine.

New York er fantastisk! Og pengene går fort. Særlig i går, da var vi på Urban Outfitters. Dritkul sjappe med altmulig (jeg kjøpte blant annet knallgule solbriller og en knallgul t-skjorte med Steve Urkel på). En i klassen så Cameron Diaz i den sjappa for noen dager siden! Det er ikke noe stress med leg forresten (men det er det med leggene, for det er sååå mye gåing). Back to leg, de hakke fødselsnummer her in unaiten. Så når vi viser Visa til dørvaktene, bare titter de på det usikkert og sier:

"Do you got ID?"
"Yeah, turn it around"
"Ehhh"
"You know the numbers are complicated in Norway"
"Okay"

På lørdag var jeg ute i Brooklyn (i joggebuksa!) og på søndag var det stor takfest på Manhattan med pool og det hele (litt mer pynta da). Da tok vi limo hjem etter en heit natt på byen. Ellers gåre i Subway'en her. Det er himla kompliserte greier med baner som går over hele New York, men jeg har begynt å lære meg det sånn halvveis nå. Det har i allefall de andre, så jeg følger etter dem. Jeg bor i Brooklyn, så det tar tre kvarter med subwayen til skolen (med limo bare en halvtime fra Manhattan). Brooklyn is great, bitch. Det er litt gansterstrøk, men det har gått bra foreløpig. Vi hakke kjøpt boomblaster enda, men det kommer. Jeg bor på studenthjem og deler rom med Ella <3 Rommet er stort, fint og folka her er veldig bra!

Med andre ord:


I <3 New York

Lots of love
Klemz Camz


1 kommentar:

Tina Marie sa...

Nå får du GI deg! Av alle metro-systemene jeg har vært borti, er det i NYC det mest effektive, oversiktlige og geniale! Hva har Volda gjort med deg? :-O