søndag 25. januar 2009

To blog or not to blog

..that is the question!

Flere har bedt meg om å fortsette bloggingen. Jeg har sagt tja, jo, nja, kanskje. Jeg vet ikke. Skal? Skal ikke? Ting som gjør at jeg er FOR å fortsette å blogge, er at jeg liker å skrive. Jeg kan skrive akkurat hva jeg vil, og det er digg å få det ut. At noen vil lese det jeg skriver, er bare enda et stort pluss. Ting som gjør at jeg er MOT å fortsette bloggingen:

1) jeg får definitvt et mye mindre spennende liv når jeg drar tilbake til Volda i februar.
2) ting jeg mener nå, er det ikke sikkert jeg mener om 5 år.
3) mitt fremtidige _og_ nåværende yrke.
4) jeg synes mange andre blogger står der som skrekk og advarsel - sånn vil ikke jeg bli.
5) det er skummelt å brette ut om seg selv på det O'store Internettet.

Men jeg vet ikke. Skal? Skal ikke?

Hva synes du?

4 kommentarer:

Tina Marie sa...

Siden du nok en gang har latt deg inspirere og faktisk kopiert en bloggtittel ordrett fra min blogg, bør du ta mitt ønske om at du fortsetter LITT mer vetoaktig enn om jeg var et annet helt random FAMILIEMEDLEM, som man jo uansett skal være snill mot... ;)

Camilla Brække sa...

_ O K _

Tina Marie sa...

OK som i at du fortsetter å blogge? :D *hopper opp og ned*

Anonym sa...

Du skal fortsette,men ikke som alle andre. Ikke om personlige ting eller om hvilken hårspray du vil anbefale. Start opp nytt et sted. Det er bra skrivetrening. Blir fort kjedelig med bare innlevering eller jobb?